
Nagykanizsa Megyei Jogú Város Jegyzõje értesíti a lakosságot, hogy 2021. június 15. napjától a Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás a megszokott ügyfélfogadási rend szerint történik:
A Humánigazgatási csoport ügyfélfogadásának rendje munkanapokon:
hétfõ: 8.00 - 12.00 óráig, 13.00 - 16.00 óráig
szerda: 8.00 - 12.00 óráig, 13.00 - 16.30 óráig
péntek: 8.00 - 12.00 óráig tart.
Az Adóügyi csoport és a Közigazgatási csoport ügyfélfogadási rendje munkanapokon:
kedd: 8.00 – 12.00 óráig, 13.00 – 16.00 óráig
csütörtök: 8.00 – 12.00 óráig, 13.00 – 16.00 óráig tart.
Az ügyfélfogadás szabályai a következõk:
1. A Hivatal épületébe nem léphet be olyan személy, akire - vagy akinek vele közös háztartásban élõ hozzátartozójára - vonatkozóan hatósági karantént rendeltek el.
2. A Hivatal épületébe való belépéskor és a benntartózkodás ideje alatt a szájat és az orrot eltakaró maszk viselése és 2 méteres védõtávolság betartása kötelezõ!
3. A Hivatal épületébe való belépéskor a kihelyezett kézfertõtlenítõ használata kötelezõ!
4. Az ügyfélfogadó helyiségben egyidejûleg legfeljebb 3 személy, a váró helyiségben pedig legfeljebb 5 személy tartózkodhat.
5.Tekintettel arra, hogy az ügyfélfogadó iroda befogadóképessége korlátozott, a fenti szabályok megsértése esetén az ügyfél a helyiségbõl, illetve az épületbõl kiutasítható!
Felhívjuk a figyelmet, hogy a közösségi érintkezések számának csökkentése érdekében továbbra is lehetõség van a kérelmek benyújtására postai úton, ügyfélkapun vagy az ügyfélfogadó helyiségben e célra rendszeresített gyûjtõládában – ügyfélfogadási idõben.
Tájékoztatást, információt elsõdlegesen telefonon vagy e-mailen kérjenek, az ügyintézés során használatos nyomtatványok a www.nagykanizsa.hu weboldalról letölthetõek.
Dr. Gyergyák Krisztina jegyzõ